دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد:

بازداشت سه نفر در ارتباط با پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

ببینید | دستگیری قاتلان قتل مولوی حافظ کریم بخش سپاهی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی «کریم بخش سپاهی» پس از شش ماه زندگی مخفیانه در شهرستان مهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۹۴

یه گزارش جام جم آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه مولوی «کریم بخش سپاهی» امام جماعت مسجد روستای «کوران» شهرستان مهرستان در تاریخ هفتم آذرماه 1401, موضوع دستگیری عاملان این جنایت از همان لحظات ابتدایی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم ویژه تحقیق و تفحص پرونده پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق شدند عاملان اصلی قتل را در یکی از محلات شهرستان مهرستان شناسایی کنند و تحت نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از 6 ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: عامل اصلی و همدست او در بازجویی اولیه به قتل مولوی کریم بخش سپاهی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف عنوان کردند.

تعداد بازدید : 148
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها